.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آماده‌باش ناجیان غریق از 28 اسفند در سواحل مازندران
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق از ۲۸ اسفندماه در سواحل استان مستقر شده و به صورت آماده‌باش هستند.

به گزارش شمال نیوز،نقی کریمیان با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور مسافران به مازندران اظهار کرد: برای نخستین‌بار با بیمه آسیا وارد مذاکره شدیم و مقرر شد تمام طرح‌های سواحل را بیمه کنند با توجه به اینکه تمام استفاده‌کنندگان از طرح دریا از جمله آحاد مردم و ناجیان را شامل می‌شود.

وی افزود: در ایام عید ناجیان دریای خزر را در ۲۸ اسفند در جایگاه خود مستقر می‌شوند و در تاریخ ۲۵ اسفند تصمیم نهایی برای تعداد حضور ناجیان و منجی‌های داوطلب در سواحل صورت خواهد پذیرفت و در نظر داریم در سواحل دریای خزر بیشتر از منجیان داوطلب استفاده کنیم و لباس‌های مشخص و خاص بتوانیم ناجیان را ساماندهی کنیم.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: با استانداری مازندران وارد مذاکره شده و فدراسیون و وزارت کشور هم وارد عمل شده‌اند تا بتوانیم تعداد جت‌اسکی‌ها را در سواحل دریا خزر افزایش بدهیم و نیروی با تجربه بیشتر به سواحل بیاوریم و با انگیزه بیشتر وارد بشویم.

کریمیان گفت: از هم‌وطنان تقاضا داریم بدون جلیقه نجات وارد قایق نشوند و خارج از طرح‌های دریا شنا نکنند و به توصیه‌های ناجیان دریا توجه بیشتری داشته باشند تا اتفاق ناگواری پیش نیاید و با خاطره تلخ استان را ترک نکنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.